Aldo Wink
‘Good marketers find customers,
but great marketers create customers’
Hi, ik ben Aldo – Demand Generation Trainer & Community Builder
Wie ben ik
Mijn achtergrond ligt bij CRM waar ik veel over het sales & marketingvak heb geleerd. In 2012 richtte ik marketing automation bureau Stan & Stacy op. In die periode heb ik samen met mijn team meer dan 50 implementaties uitgevoerd.
Het overbrengen van kennis is altijd een belangrijke drijfveer voor mij geweest. Anderen in hun kracht zetten en helpen zich te ontwikkelen geeft mij veel voldoening.
Ik ondersteun – tijdelijk & part time – B2B bedrijven waar het besef door begint te dringen dat kopers vandaag de dag zich heel anders gedragen dan de afgelopen 3-5 jaar.
We zetten nieuwe lijnen uit, verwijderen alle frictie en activeren nieuwe programma’s waardoor marketing weer op een hoger plan komt te staan. In dit proces ben ik of ondersteunend aan het huidige marketing team of heb ik tijdelijk de leiding over het team.
‘Hiken’ in de bergen is mijn grote passie.
Aldo Wink B2B Marketing Coach & Community Builder
Mijn track record in marketing
80 B2B marketeers in Inbound Marketing Automation getraind
Deze training staat nog steeds online en is na 7 jaar nog altijd up-to-date. Niets geeft mij méér voldoening dan mijn kennis en inzichten over marketing automation met B2B marketing professionals te delen.
300 interviews voor Buyer Persona onderzoek afgenomen
Voor elke buyer persona gemiddeld 10 interviews. De meeste telefonisch, in gesprekken van 20 minuten. Opgenomen zodat we met het team de gesprekken konden analyseren. Elk interview leverde wel een nieuw inzicht op. Verplichte kost voor elke marketeer.
50 Marketing Automation platformen geïmplementeerd
SharpSpring, Hubspot, Act-on & Eloqua; allemaal hele diverse platformen voor hele diverse bedrijven. Maar uiteindelijk is de basis filosofie overal hetzelfde: lead capturing, profiling, nurturing & scoring.
Onlangs enkele CDP implementaties begeleid
De ontwikkelingen lijken steeds sneller te gaan, nu zijn er ook Customer Data Platformen die realtime over elk kanaal kunnen personaliseren. Met als doel om de CLV (customer lifetime value) te verhogen. Interessante materie!
Mijn werkwijze
Het is mijn missie om krachtige inzichten te bieden. Inzichten die het voor jou makkelijk maken om te groeien. Inzichten die inspireren om verder te ontwikkelen.
En door mijn ervaring in B2B marketing & sales maak ik het pad van groei inzichtelijk, zo schets ik de obstakels en mogelijkheden die je te wachten staan.
Ik creëer scenario’s waarin tastbaar wordt hoe je talent en kracht kunt inzetten. Ik maak helder waar groeipunten zitten binnen jouw organisatie, maar ook voor jezelf.
Mijn inzet is tijdelijk en erop gericht dat jij en je team zo snel mogelijk zelfstandig ‘next level’ weer verder kunnen.
“Connecting the dots“ voor je, zodat groei weer echt tastbaar wordt.
Aldo Wink
